Top
Kirjaudu

Usein kysyttyä

Näiden kysymysten ja vastausten avulla löydät ratkaisun usein kysyttyihin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta etsimääsi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse: 040 5210 733 tai sähköpostitse osoitteeseen: verkkokauppa@finlayson.fi. Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9–15.

1. Löydänkö Finlaysonin verkkosivuilta samat tuotteet kuin myymälöistä?

Finlayson-verkkokaupassa on pääsääntöisesti sama tuotevalikoima kuin Finlayson-myymälöissäkin. Verkkokaupasta voit tilata tarjouseriä, joita Finlayson-myymälöistä ei aina löydy. Kakkoslaadun tuotteita ei ole myynnissä Finlayson-verkkokaupassa.
 
2. Ovatko tuotteet saman hintaisia verkossa ja myymälässä?

Tuotteiden normaalihinnat ovat samat kaikissa Finlayson-myymälöissä, myös verkkokaupassa. Kampanjoiden aikana erikoistarjoustuotteiden tarjoushinnat ja kampanjatuotevalikoima voivat vaihdella myymälöittäin. Tervetuloa tekemään löytöjä!
 
3. Miten voin rekisteröityä Finlaysonin kanta-asiakkaaksi eli F-klubin jäseneksi?

Rekisteröitymällä Finlayson-verkkokauppaan liityt automaattisesti F-klubin jäseneksi eli kanta-asiakkaaksemme. Voit myös rekisteröityä kanta-asiakkaaksemme Finlayson-myymälöissä tai verkkokaupassa kohdasta "rekisteröidy".
 
4. Voinko tehdä ostoksia rekisteröitymättä?

Finlayson-verkkokaupassa voit myös tehdä ostoksia rekisteröitymättä.
 
5. En näe F-klubietujani tai kanta-asiakashintojani

Näet kaikki F-klubiedut ja kanta-asiakashinnat, kun olet kirjautunut sisään verkkokauppaan.
Kirjaudu »
 
6.  Toimitatteko tuotteita ulkomaille ja Ahvenanmaalle?

Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen. Ahvenanmaalle tilatessa ALV 24 % vähennetään jo ostoskorissa, kun valitset sivun oikeasta yläkulmasta toimitusmaaksi Ahvenanmaa.



Toimitamme tuotteita myös ulkomaille englanninkielisestä verkkokaupastamme www.finlaysonshop.com.

7. Which countries do you deliver to?

Deliveries outside of Finland, please go to www.finlaysonshop.com.

We deliver to the following countries:
Australia, Austria, Belgium, Canada, Czech Republic, Denmark, Hong Kong, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Israel, Italy, Japan, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malta, Monaco, Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, United Kingdom, USA

8. Miten maksan tuotteen?

Finlayson-verkkokaupassa voit maksaa ostoksesi turvallisesti ja kätevästi verkkopankissa, luottokortilla, Klarna Laskulla tai osamaksulla eli Klarna Tilillä.

9. Minulla on ongelmia Klarna-laskun tai -tilin kanssa. Keneen otan yhteyttä?

Klarnan laskuihin ja tiliin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia ottamalla yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu. Klarnan sivuilla toimii myös sähköinen asiakaspalvelulomake.
 
10. Miten tilaukset toimitetaan?

Katso tarkemmat toimitustavat ja ehdot "näin tilaat" sivulta.
 
11. Mitkä ovat tuotteen toimituskulut?

Nouto Finlayson-myymälästä on aina 0 €. Nouto omasta Postista, valitsemastasi Postista tai Postin pakettiautomaatista on 5,90 € (jos tilauksesi arvo ylittää 79 €, toimitamme tilauksesi Postiin tai Postin pakettiautomaattiin ilman toimituskuluja.) Toimitus kotiin on 9,90 € (jos tilauksesi arvo ylittää 119 €, toimitamme tilauksesi kotiovellesi veloituksetta).   
                                                                   
12. Kuinka nopeasti tuote toimitetaan?

Varastotuotteiden toimitusaika on 1-5 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta. Poislukien Familonin patjat, tyynyt ja peitteet joiden toimitusaika on 2-3 viikkoa.
 
13. Onko tilaukseni tullut perille?

Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Voit myös tarkistaa Omat tiedot -sivuilta tilaushistoriasta, onko tilauksesi vastaanotettu. Muistathan kirjautua sisään verkkokauppaan nähdäksesi omat tietosi.
 
14. Toimituksen seuranta

Saat sähköpostiisi lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua Postin verkkosivuilla http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/seuranta. Jos tilaustiedoissasi on matkapuhelinnumerosi, niin saat tekstiviesti-ilmoituksen, kun paketti on postitoimipaikassa noudettavissa.
 
15. Miten palautan tuotteen?

Finlayson-verkkokaupasta tai -myymälästä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Voit palauttaa haluamasi tuotteet Finlayson-myymälään tai postitse.

Jos palautat tuotteen Postin asiakaspalautuksena, täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake huolella ja postita se palautettavan tuotteen mukana.
Hyvitämme palauttamasi tuotteet valitsemasi maksutavan mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi varastollamme.
 
Mittatilaustuotteilla (kankaat) ja hygieniatuotteilla (tyynyt, peitteet ja patjat) ei ole vaihto- ja palautusoikeutta. Vaihto- ja palautusoikeus koskee myös vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen.

Pyydämme palauttamaan tuotteet asiakaspalautuksena osoitteeseen:

Asiakaspalautus
Finlayson Oy / verkkokauppa
PL 125
30101 Forssa
 
16. Voinko vaihtaa tuotteen toiseen?

Useimmilla Finlayson-verkkokaupasta tai -myymälästä ostetuilla tuotteilla on 30 päivän ilmainen vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, virheetön ja sen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan. Peitteet, tyynyt ja patjat ovat hygieniatuotteita ja näitä palautus- ja vaihto-oikeus ei valitettavasti koske. Myös mittatilaustuotteet, kuten metrikankaat eivät kuulu palautusoikeuden piiriin.
 
Ilmoita selvästi tilauksen mukana tulevalla palautuslomakkeella tieto mihin tuotteeseen haluat jo toimitetun tuotteen vaihtaa. Tuo palautettava tuote Finlayson-myymälään tai jätä paketti Postin kuljetettavaksi. Tuotteen vaihdosta tai palautuksesta ei aiheudu sinulle lisäkustannuksia.
 
17. Olen unohtanut salasanani, mitä teen?

Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa ensin ”Kirjaudu” -linkkiä ja sen jälkeen ”Unohtunut salasana? Klikkaa tästä” -linkkiä. Ilmoita sähköpostiosoitteesi, niin salasana lähetetään sähköpostiisi.
 
18. Ostoskorissa minulta kysytään alennuskoodia. Mikä alennuskoodi on ja mistä sen voi saada?

Alennuskoodilla voit saada verkkokaupasta kampanja-alennuksen. Alennuskoodin voit saada mm. kanta-asiakkaille lähettämästämme uutiskirjeestä tai Finlaysonin etukupongista. Mikäli olet saanut alennuskoodin, saat edun itsellesi syöttämällä koodin "anna koodi tähän"-kohtaan tilaussivulla. Voit käyttää vain yhden alennuskoodin kerrallaan. Jos olet saanut liittymisetukoodin sinun täytyy olla kirjautuneena sivuillemme että voit käyttää sen.
 
19. Miten saan yhteyden Finlaysonin asiakaspalveluun?

Asiantunteva asiakaspalvelumme palvelee sinua kaikkiin verkkokauppaan sekä Finlayson-tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9–15 numerossa: 040 5210 733. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen: verkkokauppa@finlayson.fi tai verkkosivuilta löytyvän viestintäpalvelun kautta.