Palautukset ja reklamaatiot

Tilauksen muuttaminen tai peruminen

Kun tilaus on tehty, siihen ei voi tehdä muutoksia. Mikäli haluat perua tilauksesi, olethan pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@finlayson.fi.

Emme valitettavasti voi taata, että tilauksesi ehditään perua ennen sen rekisteröitymistä. Jos tilaus on rekisteröitynyt jo keräilyyn, sitä ei valitettavasti voida enää perua.

Voit palauttaa tilatut tuotteet, kun ne saapuvat sinulle.

Jos päätät jättää tilauksen noutamatta, palautuu tilaus toimipaikkapalautuksena takaisin lähettäjälle. Mikäli pakettisi palautuu varastollemme, olemme Sinuun asiasta yhteydessä sähköpostitse pikimmiten paketin palautuskäsittelyn jälkeen. Jos emme saa yhteydenottoomme vastausta viikon sisään, hyvitämme palautuneen tilauksen tuotteet käyttämällesi maksutavalle. Huomioithan, ettemme hyvitä toimipaikkapalautusten toimituskuluja.

 

Palauttaminen

Tilauksesi tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus tilauksen toimituspäivästä. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja avaamattomissa alkuperäispakkauksissaan. Laita palautukseen mukaan tilauksesi mukana tullut palautuslomake täytettynä.

Jos palautuslomake jostain syystä puuttuu, löydät sen osoitteesta www.finlayson.fi/palautuslomake.

Huomioithan, että hygieniatuotteilla, kuten kangasmaskeilla, tyynyillä tai peitoilla, ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Tuotteita voi palauttaa kolmella tapaa:

 

Palautus Postin palautustarralla
Voit palauttaa tuotteita tilauksesi mukana tulleiden palautuslomakkeen ja Postin palautustarran avulla. Pakkaa käyttämättömät tuotteet siististi pakettiin, laita täytetty palautuslomake tuotteiden mukaan ja liimaa palautustarra alkuperäisen osoitetarran päälle. Vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan tai pakettiautomaattiin, josta paketin noudit. Palautus pakettiautomaattiin toimii samalla koodilla, jolla noudit paketin. Palautustarralla palauttaminen on aina maksutonta.

 

Palautus palautustunnuksella
Voit tehdä palautuksen myös jättämällä palautuspaketin vaadittavilla tiedoilla lähimpään Postiin.

Irrota paketin päältä alkuperäinen lähetystarra ja kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot, niin palauttaminen on sinulle maksutonta: 

Palautustunnus 625215
Posti Oy / Finlayson
Huurrekuja 2, 
04360 TUUSULA 

Vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Palautustunnuksella palautettaessa pakettia ei voi palauttaa pakettiautomaattiin.

 

Palautus Finlayson-myymälään
Vaihtoehtoisesti voit myös palauttaa tuotteet Finlayson-myymälään (ei koske pop-up eikä shop-in-shop myymälöitä). Maksuhyvitys palautuksesta tehdään verkkokaupan toimesta siinä vaiheessa, kun verkkokauppa on saanut palautuneista tuotteista tiedon myymälästä, jonne tuotteet palautettiin.

Maksuhyvitys palautuksesta tehdään aina tilauksella käytetyn maksutavan mukaan.

 

Maksuhyvitys palautuksesta

Rahapalautus tuotteista tehdään heti, kun ne on kirjattu ja tarkistettu Postin varastolla ja rekisteröity palautuneeksi verkkokaupassa. Pyrimme tekemään maksuhyvitykset palautetuista tuotteista pikimmiten.
Maksuhyvitys palautuksesta tehdään aina tilauksella käytetyn maksutavan mukaan.

 

Reklamointi

Mikäli ostamassasi tuotteessa ilmenee vikaa, voit viedä sen mihin tahansa Finlayson-myymälään tai ottaa yhteyttä laadunvalvontaan osoitteessa reklamaatiot@finlayson.fi. Pyrimme aina ratkaisemaan reklamaatiotilanteet mahdollisimman nopeasti.