Tilauksen muuttaminen tai peruminen

Kun tilaus on tehty, siihen ei enää voi tehdä muutoksia. Mikäli haluat perua tilauksesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@finlayson.fi. Jos tilaus on ehtinyt jo keräilyyn, sitä ei valitettavasti voida enää pysäyttää. Noutamaton tilaus palautuu toimipaikkapalautuksena takaisin lähettäjälle, jolloin siitä tehdään palautus ja rahat palautetaan maksutavan mukaan asiakkaalle. Mikäli asiakas on yhteydessä asiakaspalveluumme viikon kuluessa toimipaikkapalautuksesta, tilaus voidaan lähettää uudestaan asiakkaalle. Toimituskuluja ei palauteta, mikäli tilaus palautuu toimipaikkapalautuksena lähettäjälle.

Palauttaminen

Voit palauttaa tilauksesi käyttämättömiä tuotteita 30 päivän sisällä tilauksesta. Tuotteet voi palauttaa tilauksen mukana tulleiden palautuslomakkeen ja Postin palautustarran avulla. Pakkaa käyttämättömät tuotteet siististi pakettiin, laita täytetty palautuslomake tuotteiden mukaan ja liimaa palautustarra alkuperäisen osoitetarran päälle. Vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan tai Smartpost-pakettiautomaattiin. Palautustarralla palauttaminen on aina ilmaista. Vaihtoehtoisesti voit palauttaa tuotteet normaalisti Finlayson-myymälään (ei koske pop-up eikä shop-in-shop myymälöitä). Tuotteet hyvitetään aina asiakkaan käyttämän maksutavan mukaisesti, riippumatta siitä miten tuotteet palautetaan.

Huomioithan, että metreittäin myytäviä kankaita ei voi palauttaa eikä vaihtaa sillä ne leikataan tilauksen saavuttua tilauksen mukaisesti.

Reklamointi

Mikäli ostamassasi tuotteessa ilmenee vikaa, voit viedä sen mihin tahansa Finlayson-myymälään tai ottaa yhteyttä laadunvalvontaan osoitteessa reklamaatiot@finlayson.fi. Pyrimme aina ratkaisemaan reklamaatiotilanteet nopeasti. Riitatilanteissa sovelletaan Suomen lainsäädäntöä ja kuluttajasuojalakia.